THE COOKIE KING BLOG LAUNCHING :)

Bismillahirrahmanirrahim... :)

Terima Kasih dan Selamat Datang ke blog ini! Sempena Ramadan yang mulia ini, saya dengan rendah hati membuat blog ini sebagai sokongan kepada seorang wanita gigih yang saya hormati kerana sabar menerima dugaan ilahi membesarkan anak seorang diri. Raya tahun lepas kami sekeluarga dah order dari mak cik. Memang sedap sangat sumer biskut raya dia! Berbaloi-baloi beli tau.

Bukan saya ye yang buat semua biskut ni :P... tapi mak cik tu.Saya punye biskut hanya layak untuk dimakan sendiri sahaja untuk mengelak situasi tidak diingini :P... Setiap sen keuntungan adalah untuk keluarga mak cik tersebut. Saya sekadar menyumbang kelebihan sebagai blogger atas tujuan promosi semata-mata. Moga niat ikhlas ini dapat dipanjangkan untuk membantu saudara kita. :)


TUNGGU APA LAGI? JOM ORDER BISKUT RAYA! :)

Thursday, August 19, 2010

BISKUT MAKMUR



No comments:

Post a Comment